W przypadku braku wolnych miejsc na tę godzinę – spytaj o inną godzinę spektaklu!
tel.: 882-561-678
e-mail: organizacja@teatrguliwer.pl
Scena Duża 80 min. + przerwa Premiera: 20.02.2016 Od lat 5
„Śpiąca Królewna” to muzyczna baśń familijna, która opowiada o bezgranicznej miłości rodziców do dziecka i próbie jego ochrony przed błędami dorosłości. Rozśpiewane i barwne widowisko jest także opowieścią o tym, jak bardzo zmienił się świat w ciągu stuletniego snu królewny i jak ważne jest dbanie o naszą planetę. Różnorodność muzyki tworzy dramaturgię spektaklu, budując zmienne nastroje muzyczne. W naszym przedstawieniu piosenki śpiewane są w różnych stylach muzycznych, można usłyszeć rocka, blues, reggae i rap.
Pełen opis >Dzień | Godzina | Tytuł | Bilety | Wiek | Scena | Czas |
---|---|---|---|---|---|---|
10wt.
| 11:30 | Śpiąca Królewna Spektakl | Kup biletKup Bilet Grupowy | od 5 lat | Scena Duża | 80 min. + przerwa |
11śr.
| 09:30 | Śpiąca Królewna Spektakl | Kup biletKup Bilet Grupowy | od 5 lat | Scena Duża | 80 min. + przerwa |
12czw.
| 09:30 | Śpiąca Królewna Spektakl | Kup biletKup Bilet Grupowy | od 5 lat | Scena Duża | 80 min. + przerwa |
13pt.
| 09:30 | Śpiąca Królewna Spektakl | Kup biletKup Bilet Grupowy | od 5 lat | Scena Duża | 80 min. + przerwa |
W przypadku braku wolnych miejsc na tę godzinę – spytaj o inną godzinę spektaklu!
tel.: 882-561-678
e-mail: organizacja@teatrguliwer.pl
Rezerwacje przyjmuje kasa Teatru Lalek Guliwer pod numerem telefonu: 22 845 16 76/77 wew. 121
Wstęp bezpłatny, liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy poprzez formularz: na godzinę 10.00: https://forms.office.com/r/WSQcGPy5y7 na godzinę 11.00: https://forms.office.com/r/jC6cKkz9r9
……..
„Śpiąca Królewna” to muzyczna baśń familijna, która opowiada o bezgranicznej miłości rodziców do dziecka i próbie jego ochrony przed błędami dorosłości. Rozśpiewane i barwne widowisko jest także opowieścią o tym, jak bardzo zmienił się świat w ciągu stuletniego snu królewny i jak ważne jest dbanie o naszą planetę. Różnorodność muzyki tworzy dramaturgię spektaklu, budując zmienne nastroje muzyczne. W naszym przedstawieniu piosenki śpiewane są w różnych stylach muzycznych, można usłyszeć rocka, blues, reggae i rap.
Spektakl dla widzów od lat 5.
Reżyseria: Tomasz Man
Libretto: Tomasz Man
Scenografia: Anetta Piekarska-Man
Muzyka: Tomasz Man, Ignacy Jan Wiśniewski
Ruch sceniczny: Artur Dobrzański
Przygotowanie wokalne: Kamil Dominiak
Obsada: Katarzyna Brzozowska, Anna Przygoda, Ewa Scholl, Honorata Królikiewicz, Izabela Zachowicz, Damian Kamiński, Adam Wnuczko
Inspicjentka: Natalia Molodchenko
Jakub Panek – Musical „Śpiąca Królewna” w Teatrze Guliwer
Libretto przedstawienia w Guliwerze Man oparł na motywach klasycznej baśni Grimm. W efekcie powstała ciekawa i wciągająca historia o Królewnie Różyczce, która jest zamknięta w pałacu, gdy zła Czarownica rzuciła na nią klątwę. Rodzice odgrodzili ją od świata, bo bali się, żeby się nie ukłuła i nie zapadła w długi sen. Zabronili jej wychodzić, rozmawiać z nieznajomymi. Man stworzył historię o wychowaniu dzieci. O błędach, jakie popełniają rodzice, ograniczając ich samodzielność i kreatywność.
Więcej na wyborcza.pl
Karolina Obszańska – „Śpiąca Królewna”
Po 100 latach snu w wyniku rzuconej przez wiedźmę klątwy Śpiąca Królewna budzi się w świecie, w którym rozmawia się już tylko przez smartfony i tablety, jada sztuczny chleb i nie dba o środowisko. Ten zabieg swoistej futurospekcji, która pokazuje dzieciom, jak szybko nasz świat zmierza ku degradacji i jak bardzo się do tego przyczyniliśmy, sprawia, że dwa światy – baśniowy i realistyczny – łączą się na scenie warszawskiego Teatru Guliwer. Owa lekcja ekologii, choć w takim wydaniu fabularnym wydaje się uzasadniona, pozostaje jednak zupełnie oderwana od tego, co miało być głównym przesłaniem baśni braci Grimm.
Więcej na e-fika.com
Aleksandra Rembowska – „Przeciwko baśni”
Niezależnie od zmian, jakie zachodzą we współczesnym świecie, baśnie pozostają dla dzieci jednakowo ważne. Potrafią ich słuchać z uwagą i skupieniem. Następujące po sobie obrazy baśniowe porządkują świat i pomagają dziecku go rozpoznać, przeżyć jako dobre doświadczenie. Dzieje się tak dzięki istnieniu Dobra i Zła, ich konfrontacji, w której Dobro zwycięża. Wiadomo, że wilk nie jest tu realnym zwierzęciem, a jedynie obrazem Zła.
Więcej na teatralny.pl