Sleeping Beauty

Author: Wg Braci Grimm

Stage Main Stage 80 min. + intermission Premiere: 20.02.2016 From age of 5

Sleeping Beauty

Description

Sleeping Beauty is a musical fable for all the family, being a story about the limitless love a couple of parents feel for their child and their attempts to protect it from making mistakes in adulthood. This song-filled and colorful performance is also a story about how much the world has changed over the century the princess has been asleep and how important it is for us to care about our planet. Diverse musical arrangements enhance the performance, with songs being sung in a range of musical styles, including rock, blues, reggae & hip-hop.

For ages of 5 and upwards

Reżyseria: Tomasz Man
Libretto: Tomasz Man
Scenografia: Anetta Piekarska-Man
Muzyka: Tomasz Man, Ignacy Jan Wiśniewski
Ruch sceniczny: Artur Dobrzański
Przygotowanie wokalne: Kamil Dominiak

Obsada: Katarzyna Brzozowska, Anna Przygoda, Ewa Scholl, Honorata Zajączkowska, Izabela Zachowicz, Damian Kamiński, Adam Wnuczko

Inspicjentka: Małgorzata Grabara

Gallery

Press

Jakub Panek – Musical “Śpiąca Królewna” w Teatrze Guliwer 

Libretto przedstawienia w Guliwerze Man oparł na motywach klasycznej baśni Grimm. W efekcie powstała ciekawa i wciągająca historia o Królewnie Różyczce, która jest zamknięta w pałacu, gdy zła Czarownica rzuciła na nią klątwę. Rodzice odgrodzili ją od świata, bo bali się, żeby się nie ukłuła i nie zapadła w długi sen. Zabronili jej wychodzić, rozmawiać z nieznajomymi. Man stworzył historię o wychowaniu dzieci. O błędach, jakie popełniają rodzice, ograniczając ich samodzielność i kreatywność.

Więcej na wyborcza.pl

Karolina Obszańska – “Śpiąca Królewna”

Po 100 latach snu w wyniku rzuconej przez wiedźmę klątwy Śpiąca Królewna budzi się w świecie, w którym rozmawia się już tylko przez smartfony i tablety, jada sztuczny chleb i nie dba o środowisko. Ten zabieg swoistej futurospekcji, która pokazuje dzieciom, jak szybko nasz świat zmierza ku degradacji i jak bardzo się do tego przyczyniliśmy, sprawia, że dwa światy – baśniowy i realistyczny – łączą się na scenie warszawskiego Teatru Guliwer. Owa lekcja ekologii, choć w takim wydaniu fabularnym wydaje się uzasadniona, pozostaje jednak zupełnie oderwana od tego, co miało być głównym przesłaniem baśni braci Grimm.

Więcej na e-fika.com

Aleksandra Rembowska – “Przeciwko baśni”

Niezależnie od zmian, jakie zachodzą we współczesnym świecie, baśnie pozostają dla dzieci jednakowo ważne. Potrafią ich słuchać z uwagą i skupieniem. Następujące po sobie obrazy baśniowe porządkują świat i pomagają dziecku go rozpoznać, przeżyć jako dobre doświadczenie. Dzieje się tak dzięki istnieniu Dobra i Zła, ich konfrontacji, w której Dobro zwycięża. Wiadomo, że wilk nie jest tu realnym zwierzęciem, a jedynie obrazem Zła.

Więcej na teatralny.pl